Prawo do odstąpienia od umowy

Kupione u nas towary zwrócisz łatwo i tanio za pośrednictwem Paczkomatów InPost !

W naszym sklepie nie musisz się martwić o to, że wybrany przedmiot nie spełni Twoich oczekiwań. Dzięki integracji naszego sklepu z tanimi zwrotami Paczkomatów InPost kupujesz bez stresu i obaw, że zwrot zakupionego towaru będzie drogą przez mękę.

Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.


Jeśli więc towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go do nas odesłać. Wszystkie zwroty w naszym sklepie obsługiwane są przez bardzo prosty kreator zwrotów, zaś paczka zwrotna powinna zostać odesłana do nas Paczkomatami InPost z którą zintegrowany jest nasz kreator.
Jedyny warunek to posiadanie loginu i hasła do konta w naszym sklepie internetowym.

 

Korzyści jakie odnosisz dzięki narzędziu do zwrotów w naszym sklepie:

Łatwo
Dodawanie zwrotu zostało sprowadzone do sześciu prostych kroków stanowiących kreator zwrotu. Kreator automatycznie wygeneruje dla Ciebie etykietę, którą musisz jedynie wydrukować. Dzięki temu nie tracisz czasu na ręczne wypełnianie żadnych dokumentów!

Szybko i bezproblemowo
Dzięki automatyzacji procesu oszczędzasz czas i nerwy, nie musisz nigdzie dzwonić, ani z nikim negocjować warunków zwrotu.

Wygodnie
Dokument zwrotu wraz z etykietami na paczkę wygenerujesz w kreatorze zwrotów. Po przygotowaniu paczki nie musisz czekać na kuriera. Zabierasz ją ze sobą w drodze do pracy lub szkoły i zostawiasz w dowolnym Paczkomacie InPost w Polsce.

Tanio
Opłata za dokonanie zwrotu to tylko 9,00 zł przy czym nie musisz jej opłacać - zostanie ona odliczona od kwoty, którą zwrócimy Tobie za odesłany towar. Zależy nam na Twojej pełnej satysfakcji.

Bezpiecznie
Wszystkie zwracane przesyłki są ubezpieczone do wartości 1000zł.

 

Jak dokonać zwrotu zakupionego towaru?

    • Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu zwrotów wybierz towar, który chciałbyś zwrócić.
    • W kolejnych krokach wybierz zwrot klikając na opcję „Skorzystam z przesyłek sklepu” oraz wybierając formę w jakiej chcesz otrzymać zwracane pieniądze.
    • Wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument zwrotu.
    • Ważne aby wydruk etykiety był dobrej jakości. Wyłącz skalowanie, aby każda etykieta zachowała swój oryginalny rozmiar, dzięki czemu Paczkomat nie będzie miał problemu z odczytaniem kodu kreskowego.
    • Włóż oryginalnie zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu przeznaczonego do wysyłki.Ważne, aby paczka była solidnie zapakowana i zaklejona. Pamiętaj, aby paczka nie przekraczała maksymalnego rozmiaru dla Paczkomatu czyli 41 x 38 x 64 cm.
    • Udaj się do dowolnego Paczkomatu w Polsce - w każdym z nich nadasz samodzielnie paczkę z przesyłką zwrotną z naszego sklepu.
    • Wszystkie Paczkomaty są czynne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Paczkomat znajdujący się na etykiecie jest jedynie sugerowany i nie obliguje Cię do nadania w nim paczki zwrotnej. Kod kreskowy znajdujący na etykiecie zwrotnej otworzy każdy możliwy Paczkomat w Polsce, abyś mógł nadać paczkę zwrotną w dogodnej dla siebie lokalizacji.
    • Na ekranie Paczkomatu wybierz „Chce wysłać paczkę” a następnie „Mam już przesyłkę ze specjalną etykietą”. Zeskanuj kod kreskowy przesyłki znajdującego się na etykiecie. Komunikaty pojawiające się na ekranie Paczkomatu przeprowadzą Cię przez proces nadania paczki zwrotnej.
    • W razie jakichkolwiek problemów z nadaniem paczki w Paczkomacie prosimy o e-mail na zwroty@iai-sa.com. Kontaktując się z nami prosimy o podanie adresu lub kodu Paczkomatu oraz numer etykiety zwrotnej, jak również imienia i nazwiska, numeru telefonu co będzie niezbędne w przypadku chęci umówienia odbioru przesyłki.
Powyżej zaproponowany model zwrotu jest dobrowolny i nie jest konieczny do skutecznego wykonani prawa odstąpienia od umowy.
Inna metoda zwrotu bez założonego konta w sklepie
Jeżeli zamówienie zostało złożone bez zakładania konta w naszym sklepie (lub z jakiejkolwiek przyczyny nie mogą Państwo dokonać zwrotu w powyższy sposób), zwrotu można dokonać w sposób tradycyjny opisany poniżej.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną).

Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:

• pisemnie na adres: SATMEDIA ELECTRONICS LTD, Unit 4e Enterprise Court Farfield Park, Manvers, Rotherham, England, S63 5DB;

• w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@zgemma.pl lub serwis@zgemma.pl

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Prawo do odstąpienia od umowy”. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Link do formularza

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;

2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jeżeli otrzymali Państwo rzecz, to proszę odesłać lub przekazać ją nam na adres: SATMEDIA ELECTRONICS LTD,ul.Świeradowska 47, 02-662 Warszawa, z dopiskiem "odstąpienie od umowy" dla łatwiejszej identyfikacji przesyłki, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

UWAGA! Przesyłka nie może zostać odesłana za pobraniem.

Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ponosi Kupujący.

Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. (przykładem jest zerwanie folii z panelu tunera oraz obudowy)

Brak prawa do odstąpienia od umowy

Informujemy, że prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

1. umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

2. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

3. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

4. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

5. umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone
z innymi rzeczami;

6. umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;.

7. umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

8. umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

9. umowy o dostarczanie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

10.umowy zawartej na aukcji publicznej.


 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel